دختر ایده آل برای ازدواج غیر سمی باید این خصوصیات را داشته باشد تا تو را خوشبخت کند
نوشته شده توسط : سمیر

دختر ایده آل برای ازدواج کلمه بسیار هیجان انگیزی برای پسرها هستش اما وقتی یک دختر را انتخاب میکنی تا با او زندگی کنی متوجه می شوی در رفتار او مشکلاتی وجود دارد که او را خیلی هم ایده آل برای زندگی ات نمی بینی. در این مقاله که بیشتر یک تجربه شخصی از زندگی فعلی ام است می خواهم به ۱۰ شاخص مهم در اعتماد به نفس دختر ایده آل برای ازدواج اشاره کنم که اگر این ۱۰ مورد را در آن ندیدی بهتر است روی اینکه او تو را خوشبخت کند حساب رویایی ات را باز نکنی.

چه ازدواجی یک ازدواج سمی است؟ ازدواجی که یکی از طرفین نتواند به خاطر نداشتن اعتماد به نفس، خودش را در زندگی با ارزش نشان دهد و خواسته های خودش را به زیبایی بیان کند.

خصوصیت اول: هدف و ارزشش را بلد است

دختری دختر ایده آل برای ازدواج است برای زندگی که بداند چه چیزی از ارتباط با تو می خواهد؟، مقصدش از با تو بودن کجاست؟ و واقعا از بودن با تو چه چیزی برایش مهم و پر ارزش است؟ اگر دختری بتواند به این سه سوال پاسخ دهد یعنی تقریبا اعتماد به نفس بودن با تو را دارد.

خصوصیت دوم: انگیزه دارد

دختر ایده آل برای ازدواج کاری میکند تا در هربار ارتباط با تو، به تو انگیزه بدهد و تو را بیشتر از دیگران خوشحال کند. درواقع آنچنان تو را مجذوب انگیزه دادنش می شود که تو مصمم می شوی به او اهمیت دهی و او را در زندگی ات داشته باشی

خصوصیت سوم: ثباط عاطفی داشته باشد

یک دختر ایده آل برای ازدواج با تو باید ثبات عاطفی داشته باشد، یعنی در هنگام مواجهه با مشکلات و چالش ها نگرشی توام با آرامش و تمرکز دارد و به چگونگی حل مشکل و نحوه برخورد با تو در مشکلات فکر و رفتار می کند.

ساده تر بگویم، وقتی بین تو و او تنش پیش می آید، وارد فاز هیجانات دشوار مانند خشم و عصبانیت نمی شود و بجای اینکه بگذارد هیجانات دشوار بر او غلبه کند، همانند روشی که در محصول زندگی بدون خجولی گری گفته ام با آن ها کنار می آید.

خصوصیت چهارم: طرز فکری مثبت دارد

اگر من جای تو بودم قطعا بانویی را ایده آل برای ازدواج می دانستم که حتی در مواجهه با مشکلات، توانایی خوش بین بودن و دیدن و بیان کردن وجه مثبت مشکلات را داشته باشد و برای خودش و تو احترام مثبتی قائل باشد. زندگی کردن با افراد منفی نگر قطعا تو را آزرده و خرد می کند.

خصوصیت پنجم: دارای خود آگاهی باشد

دختر ایده آل ذهن تو، میداند که در چه چیز هایی مهارت دارد یعنی بر خلاف خیلی از دختران، اگر بهش بگی که چی بلدی بپزی جواب تو را با “تخم مرغ نیمرو بلدم” نمی دهد! و صد البته میداند از دیدگاه دیگران چه شخصیتی دارد و میداند که تو هم یک انسان هستی و انتظارات ماورایی از رفتار تو ندارد.

 





:: موضوعات مرتبط: اعتماد داشتن به خود , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: